Mamaqueen Reglime 10 gunden fazla var. dolayisiyla hamile falanda olamam. Niye lekelenme yasiyorum neden olabilir ki daha once hic olmazdi korktum acikcasi
Yesillimon Mamaqueen Seninle anlaşamıyoruz ama yine de yazayım. Gebelikligin ilk başlarında lekelenme olabilir şuan kuzenim yeni hamile lekelendi hastaneye gidince hamile olduğunu öğrendi ya erken gebelik testi yap yada dokotara bir görün derim.
dinle_beni_bi Mamaqueen bende de aynı. Pko var bende. O yüzden sanırım. Bir yıldan fazladır bu şekilde devam ediyor
Bellabells Mamaqueen polip miyom tarzı rahatsızlıklar ara kanama yapar. İnşallah değildir.doktora git en iyisi.
Eda2808 Mamaqueen bnim adet zamanım yakın ama afedersin peçeteye azcık bulanık pembe leke geldi ertesi sabahta kırmızı gibi sizde de byle mi oldu acaba
Mamaqueen Yesillimon seninle anlasamiyoruz ama yinede sagol cvp icin. iyi ama benim hamile olma ihtimalim yoktur ki cunku dedigim gibi reglime daha cok var ☹️
Yesillimon Mamaqueen Valla hiç belli olmaz benimde 12 gün var şuan bende şüpheleniyorum sık sık idrara çıkıyorum ve afedersin akıntm normalden fazla olmaya basladi yarin test alıcam bu gece uyku yok bana.😑
Mamaqueen Yesillimon oyle mi dersin korktum bak simdi suan 2. Cocuk istemiyoruz cunku Allah isteyenlere nasip etsin. Ben en iyisi regl tarihime kadar bekleyip sonrada test yapayim
Nltka Lekelenme gibi işler her bayanda olabiliyor dönemsel bir olay . Ama tabi hamilelik gibi olayda da karşımıza çıkabiliyor diye biliyorum iyi düşünelim dönemseldir diyelim 😅
Mamaqueen Yesillimon korunuyoruz cunku cocuk ihtimalini dusunmek istemiyorum🤣 ben bi hastalik falamdir diye korkmustum aslinda
Nltka Mamaqueen bende vardı lekelenme. Ben doktora gittim spiralimi kaydı acaba diye . Rahmin arkasında kalın bağırsağın önünde arada bir kist var dedi ameliyat oldum . Biraz daha bekle geçmezse doktora görün muhakkak .
Yesillimon Mamaqueen Hiç lekelenme tarzında hastalik duymadim 😃da inşallah hakkinda hayırlısı olsun hamileysende haber ver.
Nltka Mamaqueen aynen adet dönemine daha var alakasız bir zamanda bşr başladı . İki üç gün 4 5 derken artık bir hafta olunca bir gideyim dedim . Ben spiral kaydı sandım ama direkt ameliyata alıyorlardı nerdeyse o hafta 😅
senamiray Mamaqueen hamile misiniz acaba benim de adetim bitti iki gün önce Bugün lekelenme geldi korktum da sonuç ne sizde