Mom4565 Asafbebek hiç alakası yok daha da güzel ilgileniyor ben kendi adıma soyleyim hiç bı eksiklik olmadı oğluma karşı sorumluluklarimda kızımla da oğlumla da ilgilenebbiliyorum sabah kızımla birlikte oğlumu okula götürüyoruz sonra öğlen gidip alıyoruz ordan biraz parka giriyoruz belki birşeyler yiyip içiyoruz sonra eve gelip duslarini aldiriyorum odalarina geçip oyuncaklarla oyun yapıyoruz oğlum çok eğleniyor ve keyf alıyor kardeşine karşıda çok anlayışlı aklı erdiği için bişey istese kizimin altını filan değiştiriken annecim sakin ol 😂🙈tamam ben bekleyebilirim önce kardeşime bak diye biliyor 🙏🤗
Cidemkisa Asafbebek Suan da da iyi ki yapmışım diyorum çünkü 2. Çocuk yapsam şöyle mi olur böle mi olur die dusunseydim yapmazdım net 😁 fazla rahata alismadan yapmak en iyisi bnce
Gul-42 Asafbebek 26 gunluk bebısım var ve suan dusunmuorım tek buyuttugum ıcın zor oldu oglum ıkıncı sınıfa gecınce yapmayı dusunuorum 8 yasında falan
Mutluaile11 Asafbebek benim bebeğim 5aylik ve ben 3aylik hamileyim. Şahsen böyle az olsun istedim. İkisini bir büyütüp iş hayatıma dönerim
feratlarkupeklergiremez Asafbebek 4 yaşını bir geçsin WC gitmeyi öğrensin, ellerini yıkamayı, dişlerini fırçalamayı, kendi başına oynamayı bir öğrensin önce. Bebekle ilgilenmekten büyük olana özbakım becerisi kazandıramayabilirsin