Asafbebek hiç alakası yok daha da güzel ilgileniyor ben kendi adıma soyleyim hiç bı eksiklik olmadı oğluma karşı sorumluluklarimda kızımla da oğlumla da ilgilenebbiliyorum sabah kızımla birlikte oğlumu okula götürüyoruz sonra öğlen gidip alıyoruz ordan biraz parka giriyoruz belki birşeyler yiyip içiyoruz sonra eve gelip duslarini aldiriyorum odalarina geçip oyuncaklarla oyun yapıyoruz oğlum çok eğleniyor ve keyf alıyor kardeşine karşıda çok anlayışlı aklı erdiği için bişey istese kizimin altını filan değiştiriken annecim sakin ol 😂🙈tamam ben bekleyebilirim önce kardeşime bak diye biliyor 🙏🤗