Ekvatoral Saafie biz dört numaraya geçtik o çok yapmadı. İçine tayt ya da çorap giydirdiğimde yapıyor sanırım. Lastiği de belirli yerlerden kesiyorum daha gevşek oluyordu küçük numaralar da
umay2111 ikiKudurukAnnesi sleepyin hem natural hmede bio naturalini kullandik ikiside guzel minieste iyi pisik taşma vs yapmadı
Mmeelliikkeee tirtilinannesii prima fiyatlarını bilmiyorum pek ama 36 günlüğüz ilk günden beri sleepy bio natural kullanıyoruz kremide sudocrem hiç pişik taşma yaşamadık ..
tirtilinannesii Mmeelliikkeee evet bizde sudocrem aldık pişik olmadı sleepy natural ıslak mendil kullanıyorum sadece bez prima happy mom da sleepy bezi pek önermemişlerdi 🤷🏻♀️
Mmeelliikkeee tirtilinannesii bende hep önerilere istinaden almıştım bio naturali😂bana da öyle denk gelmiş yorumlar ama memnunum.. ablamda molfix kullanıyor sıkıntı olsaydı onu deneyecektim birde 🌺