Ekvatoral Saafie biz dört numaraya geçtik o çok yapmadı. İçine tayt ya da çorap giydirdiğimde yapıyor sanırım. Lastiği de belirli yerlerden kesiyorum daha gevşek oluyordu küçük numaralar da
tirtilinannesii Prima kullanıyoruz biz bebeğim 18 günlük 112 tane bez harcadık bugüne kadar çok da memnunuz ama pahalı 🙄Eşim bugün daha uygun bi bez mi baksak dedi bizde arayıştayız bakalım 🤷🏻♀️
Mmeelliikkeee tirtilinannesii prima fiyatlarını bilmiyorum pek ama 36 günlüğüz ilk günden beri sleepy bio natural kullanıyoruz kremide sudocrem hiç pişik taşma yaşamadık ..
Balarisi_melisEla ikiKudurukAnnesi ben çok memnun kaldim hiç dokunmadı kizima ama bugün baby turcoyu görünce bi alsam mi diye düşündüm hala düşünüyorum🤫😁
Ahsenimveben Ekvatoral migros un bezini kullanıyoruz 11 aydir fırsat paketi uygun oluyordu ancak arttı çok hemde fiyatı 6 no 66 tane 55 tl idi önceden bir kaç gün önce 55 ten 74 e cikarmislar
Siyahii ikiKudurukAnnesi ben prima kullanan biri olarak ilk defa bi bez beğendim. Bütün bezleride denedim bu arada en en en iyisi prima tabiki tartışmasız. Ama ona en yakın bebem naturali buldum. Fiyatı gayet uygundu. Pişik yapmayan sıkmayan sızdırmayan yumuşacık bi bez tavsiye ederim
Prensesannesi38 ikiKudurukAnnesi bebem natural al eğer molfixden memnunsan bundanda memnun kalırsın dokusu çok benziyor
ikiKudurukAnnesi Balarisi_melisEla benimki 14 aylık 5 numara şipariş verdim canım 24 kiloya kadar yazıyor üstünde
kaymakliekmekkadayifi Saafie goon hangisini kullaniyorsunuz ? Bende premium soft kullaniyorum da mutlu bebek olanida denesem mi diye düşünüyorum fiyati bi tik daha uygun onun. Birde kulot bezini kullandiniz mi acaba
Saafie kaymakliekmekkadayifi Bende şuan premium soft kullanıyorum , e bebekten mutlu bebek sipariş ettim bakalım.. Premium soft külot bez iyi değil ya ben beğenmedim hep lastik izi yaptı kızıma
kaymakliekmekkadayifi Saafie izmirburaya.com var orada daha uyguna var goon bezler bi bakin isterseniz. Mutlu bebegi bende denemek istiyorum ama cesaret edemiyorum pisik plur diye korkuma😂