Mnurr Odbjd bünyeden bünyeye tutmama şansı varmış görğmcem taktırdı hamilelik kesinlikle yasak dedi dr belinden dolayı spiralin düşmüş fark etmemiş hamile kaldı ilç kullandığı için kalbi durmuş bebeğin kürtaç olmak zorunda kaldı
Berenikom Prensesannesi_38 Taktirdim ve çok kanama ağrı yaptı, ciksrttirdim. Çıkartması takmaktan daha pahalı hatta..
Nejlavrl Emelingoo canim onceleri hep saglik ocaklari takarmis evlenince ilk dogum kontrol yontemlerini nasil saglik ocaklari bilgi veriyorsa bu konuda pekala spiralde takiyorlar
Nejlavrl Prensesannesi_38 sağlık ocaklari takiyor adetliysen 3. Gun takiyorlar önümüzdeki ay bende taktiracagim sordum takiyoruz dediler
Emelingoo Nejlavrl mayıs 2017de alınan bir kararla sağlık ocaklarında takılması işlemine son verilmiş. Yıl 2021 bilginiz olsun :)
Meraklii Prensesannesi_38 sağlık müdürlüğünde üreme sağlığı diye bi bölüm var takılıyor ücretsiz sadece adetli olman gerekiyor
Nejlavrl Emelingoo ben daha 2 3 hafta once sordum takiyoruz dediler adetli olmaniz yeterli eger adet görmüyorsaniz kadin doğum doktorunun takmasi gerekiyor tahlil falan yapiyorlar dedi yani takiyorlar sorun yok :)