Minkpndam dolması lazım değil canım orda süt hep var biraz zaman sonra sertlik olmayacak terbiye olacak göğüslerin sen sanmaki süt yok foşurr foşur gelicek emdikçe bebeğin🥰 we baby kullanıyorum ben de geç vermiştim emziği çok tutmuyor o yüzden memenden çekerken direk ağzına koy emziği sütünden damlat biraz ucuna birde damağına değdirmeye çalış pes etme çünkü benim ki öğürüp diliyle atıyor 5-10 dk emzik tutturmaya çalışıyorum uyku geçişlerinde ve huysuzlandığı zamanlar kullanıyoruz