Minkpndam Kızlar bebeğim bugün 1 aylık oldu ve kolik bebek gazı çok fazla bundan dolayı susturmak için süt veriyorum hep ama bu böyle devam edemez sütümün biraz toplanıp dolması lazım değil mi? İkinci sorum ise aventin emziğini verdim tutmadı öğürüyor midesini bulandırtıyor ama emzik emmesini istiyorum rahatlık açısından sizce ne yapmam lazım hangi emziği denemem lazım?
09Sernur Minkpndam canım inşallah alır almıyorsa da zorlayonca alıyormus bazı bebek bende avent almıştım 2 ay uğraştım atıyor en son pes ettim inşallah sen başarırsın üstte kalsın ☺️
Kbrahsen Minkpndam valla canim benim kizimda 2 aylik surekli memede durmak istiyor diye bende cok istedim emzik almasini ama ne yaptiysam almiyor kac tane emzik aldim yok yok. bipsin emzigini diyor son zamanlarda herkes emzik almayan bebegim bile aldi diye ama ben almicak kesin diyip alip denemedim bile. Cok yakistiriyorum bebeklere emzigi ( simdi ise kendimi avutuyorum neyse hic degilse birde emzik biraktirmakla ugrasmicam diye 🙃)
Saremkuzu Minkpndam bende bütün emdikleri denemiştim en son aventin emziğini aldı, bir de tokken verin emziği, sakin anlarda alıştırma yapın, ben sürekli denedim öyle aldı yoksa hala yapışık ikiz gibi geziyor olurduk.
Minkpndam Kbrahsen ajajjajj bu ben bnde bazen öyle avutuyorum ama bips için şey duydum bir atkadaşımın bebeği kullanıyordu eskiyince büyüyormuş meme ucu galiba işte kaybolmuş emziği ve yeni almışlar asla emmemiş hep ağlamış başka kullanılmış emzik arıyordu arkadaş bundan korkuom biraz
bchsnt Bence bebeğe göre değişiyor benim bebeğim de kolik 3 aydır bibs vs her emziği denedim. 3 gün önce Avent emzik aldım ve cok sevdi ağzından düşürmüyor. Kolik bebekler için emzik şart bence stresini memede değil emzikte atıyor en azından ben de rahat ediyorum birkaç gündür 😄
tkolcak Minkpndam Ortodontik yazan emzikleri tercih edin. Damaklı yada yuvarlak uç yazan emzikleri benim kızım almadı. Çok fazla para vermeye de gerek yok. Ben bebedor ortodontik emzik kullanıyorum. Kayınvalidem hemen baslat demişti rahat edersin ilk hafta başladik iyikide dinlemisim onu. Uyku uyurken vermeyi deneyin birde.
ezgicomert Minkpndam oğlumda philips avent ultra air kullanıyor ve 6 aylıkken birden alıverdi😄 ama bu philipsin 0-3 aylık için olan emzikleri var ben kullanmadım ama belki işe yarar bebişinizin emziği tutmasında🧡
Minkpndam ezgicomert hangisinden benim ki philips 0%Bpa yalancı emzik olan modeli. Satmayı mı düşünüyorsunuz canım 🌸
BabyAsiia Minkpndam emzik önerisi diye bisey yok. Bakkal emziginden tutun bütün kaliteli emziklere kadar denedim asla tutmadı. 3 aylık olduk hala tutmuyor. Zorlamiyorum bu saatten sonrada istemem zaten.
Busraazeynepp Minkpndam kesinlikle bibs kauçuk emzik denemediğim emzik kalmadı bosa para harcamayın baska emziklere neler denedim bibs emzigi ilk seferde aldı
Eliztosss Minkpndam en başta verseydiniz tutardı ama suan cok gec aslında doğru olanı yapmıssınız ama beneklerin %80 i 1. Aydan sonra emzik kabul etmiyor ama doktorlarda aksine 1. Ay dolduktan sonra verin diyorlar 🤷🏻♀️
Kbrahsen Minkpndam evet 4 hafta gibi bir sureydi sanirim kullanim omru emzikce buyuyor emzik. iste emziginde oyle sikintilari var ama buyuk kurtarici olacakti tutsaydi. birakip bir yere gidemiyorum maalesef ama olsun canim kizim ek gidaya gecene kadar koala gibi yasam 🥰❤️
Saremkuzu Minkpndam almayan da almıyor bir de, inşallah alır sizinki çünkü anne için gerçekten zor oluyor şahsen benim için öyleydi tuvalete bile gidemiyordum .
ezgicomert Minkpndam yok kullanmadım derken hiç almadım yani bende de yok😄 ama dediğim bu emzik https://ty.gl/62l0k1vgeu 👶🏻