lanadelmiyav kahvela şuan evde değilim fakat galeriden bulduğum kadarını atayım dedim. Fotoğraf yeterli olmazsa söyleyin, eve geçince komple çekip atayım:)
kahvela lanadelmiyav tam net değil ama markaya baktım joie ye göre daha uygun sanırım bunu bi araştırcam çok teşekkür ederim ☺️🌸
Vanilya kahvela Al canım için rahat eder düşme tehlikesi yok. Ben içine oturtup eline oyuncak verip yemek yapıyordum ona şarkılar söyleyip. Bende biraz daha kullansın satıcam ikinci el uygulamadan.
lanadelmiyav kahvela evet, uygun fiyatlı ona göre. 600 lira bir şey olması lazım. Oğlanı oturtup yemek yapıp, tuvalete bile gidebiliyorum😬 gözüm arkada kalmıyor. Bayağı sağlam🌸
kahvela lanadelmiyav ben yere bile koyamıyorum şimdi döne döne kanepenin altına giriyor 😄 ana kucağına koyup karşıma oturtuyorum WC de 🙈
annesioglusu3 kahvela joie mimzy lx tavsiye ederim 1 aydır kullanıyoruz çok memnunum gercekten sağlam oynama yapmıyor. Bize hediye geldi gelmeseydi bende bunu alacaktım arastirmistim:) indirimde 800 lu fiyatlara düşüyor
YigtnAnnesi Ben mama sandalyesine o kadar pahalı düşünmedim dusunmemde normal olanı aldım ve uzun süreli kullanmadı zaten 1 yaşından sonra çıkmaya başladı kullanmadı kaldırdım masasını kullanıyor .
kahvela YigtnAnnesi işte bende ondan korkuma çok para vermek istemiyorum ama uzun ömürlü olsun istiyorum