Kızlar bebeğim 5 aylık yakında ek gıdaya başlayacak. İlk bebeğim. Mama sandalyesi konusunda çok kararsızım. Ikea antilop mu alsam yoksa joie gibi daha fonksiyonel bişey mi alsam bilemiyorum. İkinci bebek olursa şayet onda da kullanırım diye kaliteli bişey istiyorum aslında ama onlar da çoook pahalı ne yazık ki. Birde mama sandalyesine oturmaz korkum var çünkü bebeğim hareketli. Tavsiyelerinize açığım 600 max 700 bütçem var