melek_42 Aysima0554 evet canım benim annenin bosch hemde eski model öyle yemi falan değil tertemiz yıkıyor bende memnun değilim Arçelik’ten herşeyim Arçelik kayınbabam bana danışmadan kendi başına gitti aldı ne bulaşık makinesi ne çamaşır ne süpürge hiç birini sevmiyorum
ayhu45_ Aysima0554 benim Siemens canım kısa programda 40 derecede yıkıyorum minoris deterjan kullanıyorum hiç leke kalmıyor ben çok memnunum 😊
blzylcnsy NekwaSultan ben bebek kıyafetleri ile kendi kıyafetlerimizi ayrı yıkıyorum. kendi kıyafetlerimizdede renklilerle beyazları ayrı yıkıyorum. beyazlarda sararma yapıyo diye okudum bi kac defada ondan sordum sağolun
NekwaSultan blzylcnsy rica ederim Ben birlikte yıkıyorum bebe ve bizim çamaşırlari ilkte cok sakindim cok hasta oldu bunda o yuzden sakinmiyim dedim 🙂 Benim rengi bozarmis beyazlarimi canlandırdi. Ama dedigim gibi beyazlarda en düşük 60 da👍🏻
Sodya Aysima0554 benim makinem bosch, alerji &plus baby programinda 40 derecede yikiyorum.gerci su an lekeli olabilcek bi durum yok henuz ek gidaya gecmedik.sonrasinda ne olur bilemem.
Serap5252 Aysima0554 Bosch benim 120 dk 50 40 derece çift durulama yapıyorum unı bayb yıkıyorum bazen kalıyor kaka bir daha yıkıyorum . Çok kakalıysa bizimkilerle atıyorum. Birazda deterjanla alaka
Handecelik Aysima0554 lg makinem Pamuklu hızlı programda 40 derece 1000 devir ekstra durulama yapıyorum
Other KuzeyiinAnnesii canım sana zahmet madem eşin arcelikte çalışıyor bi sorabilirmisin arceligin 9 kg luk kapasiteli makinalarından hangi serisini önerir
Birgaripanne Aysima0554 Ek gıdaya geçince aynı dertten ben de muzdaribim. Makinem bosch dalan roxy kullanıyorum. Elma suyu kesinlikle çıkmıyor.