Aysima0554 Merhaba kızlar ben Arçelik’in çok programlı makinesini kullanıyorum ama hiç memnun değilim çamaşırlar lekeli çıkıyor hiç temiz yıkamıyor Artık kıyafet ALma hevesim kalmadı . acaba siz bebenizin çamaşırlarını kaç derece ve kaç dk lık proğramda yıkıyorsunuz acaba ben biyerde yanlış mı yapıyorum
KuzeyiinAnnesii Aysima0554 arçelik yetkili servis çalışanı eşim makine için çamaşır makinesi temizliyici alıp makinenin en yüksek sıcaklıkdaki dereceyi avıp detarjan gözüne koyup boş çalıştırıcamışsınız içi balçık olmuşdur makinenin diyor uzun zamandır temizliği yapılmadıysa 2 paket anca yeter dedi markası:asisthome 45 tl gibi bir ücreti varmış canım
PelinKaraca Aysima0554 deterjanı değiştir önce cankm öyle dene bi. Ben pamuklu 60 da yıkıyorum bazen de 40 ta.
hmz Aysima0554 benim bebeğim devamlı kusuyor eğer bebek deterjanı ile 40 derecede yıkarsam benim de kıyafetler lekeli çıkıyor o yüzden ön yıkamalı programda önden ariel koyup arkasından bebek deterjanı ile 40 derecede yıkıyorum. Eğer kakalı çamaşırı varsa onlarıda kendi beyazlarımla beraber 90 derecede yıkayıp, yıkama sırasında programı durdurup 2 3 saat daha bekleterek çıkartıyorum
Janss KuzeyiinAnnesii Her makineye uygulanabilir sanırım değil mi ? Makinem güzel yıkıyor ama hiç kazan temizliği yapmadım 🤷🏼♀️
Aysima0554 KuzeyiinAnnesii ben 2 ayda 1 makine temizleyici kullanıyorum yalnız bide bebeğin çamaşırlarını hangi programda yıkamalıyım sorarmısınz birşey daha bu markayı nerden bulabilirim temizleyici için
KuzeyiinAnnesii Aysima0554 bebek programı olan makinelerde bebek programı seçilmeliymiş , bu temizleyicinin de internet üzerinden satışı varmış canım
Other KuzeyiinAnnesii canım sana zahmet madem eşin arcelikte çalışıyor bi sorabilirmisin arceligin 9 kg luk kapasiteli makinalarından hangi serisini önerir
MinikMucizemNil Samsung ecobubble makinem. Bebek programında 40 derecede uni baby deterjanla yıkıyorum. Demir ilacı avokado gibi lekeler içinde baby me leke çıkarıcı sıkıp atıyorum herşey tertemiz
melek_42 Aysima0554 canım hangi deterjanı kullanıyorsun kendi çamaşırınıza da bebeğe de ? Benim de Arçelik son çıkandan bende hiç memnun değilim beyazlar 3 buçuk saat yıkıyor ama yeri geliyor bazı lekeler çıkmıyor.geçen herifin burnu kanadı beyaz tişörtü kan oldu çıkmamış ve omo kullanıyorum ariel de kullandım hep iyisini alsam da makineye buluyorum ben
Aysima0554 melek_42 bebeğime sıvı deterjan baby me veya duru granül sabun kendimizin ariel omo Persil hepsini denedik ama hiç işe yaramadı çok pişmanım en güzeli bosh duymuştum ben hassasta yıkıyorum bebek programı yok
ozi Aysima0554 Kosla kullanıyorum, hic bir lekeyi bırakmıyor tertemiz yapıyor. 40 derecede yarim saat yıkıyorum.
[silindi] Aysima0554 benim makinem boch bazen 40 💩 değmiş kıyafeti varsa 60 +4 durulama gayet temiz çıkarıyor deterjanınz ne dir
mbub Aysima0554 aynı sorun ablamda var aynı marka 🤦🏻♀️ Ben profilo kullanıyorum granül durunun sabunu bir ölçek koyuyorum pırıl pırıl afedersin kaka bile çıkartsa yada kulladığımız ilaç lekelerini bile çıkartır
AygulSina Aysima0554 ben 2 3 ayda bir camasir makinesi dokup 60 derecede yikiyorum en uzun programda. Bebim makinenim bebek programi yok her zaman 40 derecede extra durulama ile yikiyorum bi sorun olmadi simdiye kadar
NekwaSultan Aysima0554 deterjan sorunu olabilir bence. Boron kullanıyorum 40 derece de lekeleri genelde kurutmuyorum
NekwaSultan blzylcnsy aksine acti camasirlarima ayri bir parlaklik veriyor bir de. Beyazlari ayirmak derken anlamadim? Ama bebegimin çıkmaz sandığım lekeli beyazlarini 60 da yikiyom bir sorun yok👍🏻
blzylcnsy NekwaSultan ben bebek kıyafetleri ile kendi kıyafetlerimizi ayrı yıkıyorum. kendi kıyafetlerimizdede renklilerle beyazları ayrı yıkıyorum. beyazlarda sararma yapıyo diye okudum bi kac defada ondan sordum sağolun
melek_42 Aysima0554 evet canım benim annenin bosch hemde eski model öyle yemi falan değil tertemiz yıkıyor bende memnun değilim Arçelik’ten herşeyim Arçelik kayınbabam bana danışmadan kendi başına gitti aldı ne bulaşık makinesi ne çamaşır ne süpürge hiç birini sevmiyorum