Htcyalmanci-0519 Semrasvs benim 3,5 aylık kızım bende yeni oldum ama yazanların arasında 1 sene olmayan varmış birisi de 5 aydan sonra olmazsan gel demiş doktor bir görünün sizde isterseniz ben olmasam ya test yapacaktım ya da doktora gidecektim
Ceylanergen Htcyalmanci-0519 ben 40 ımdan sonra hep 15 günde bir oluyor ¾ gün normalde 7 gün olurdum şuanşık öyle saha düzene girmedi
Htcyalmanci-0519 Ceylanergen bende yeni oldum kızım 3,5 aylık bakalım aylık mı olacak düzenli olur işallah
azra1616 Tecrübeli olan var mi ben iki ay adet oldum bu ay 1 gün oldum sonra bekledim bir gün sonra azıcık kahve rengi akıntı gelmiş normal mi acaba🤔🤔