Merve2017 valla canım ilk oğlum ocakta 2 yaşına basıcak inanılmaz zor hele ki yardımcın yoksa eşim yardım ettiği halde çok zor şuan 1 aylık bebeğim gaz sancısıyla ağlıyor ve uyumuyor şuan ki aklım olsa asla ama asla hamile kalmazdım gerçi istemeyerek oldu benim ki 🤣 demem o ki çok çok çok zor herkes hamileyken ne güzel beraber büyürler derdi ben şuan kendimi ikiz annesi gibi hissediyorum bide biri gece uyuyor biri gündüz zombileştim uykusuzluktan ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN belki senin bebiş uslu doğar bilemezsin kendime tek tesellim geçicek bu günler diyip ağlıyorum 🤦♀️