Merve2017 öncelikle hayırlı olsun. Ben de kızım 20 aylıkken öğrenmiştim hamileliğimi; cok korkmuştum Allah affetsin üzülmüştüm başta. 2si icin de ayrı ayrı üzülmüştüm sevgim bölünecek diye ama boşuna düşünmüşüm o kadar. Küçük kızım 3 aylık, o kadar seviyor ki kızım kardeşini ben bile inanamıyorum. Küçüğüm de ablasının her hareketini gülerek takip ediyor. Birbirlerine cok güzel arkadaş olacaklarına eminim. Burada önemli olan sizin büyük çocuğunuza karşı tavrınız