Nefeshiramm Gerçekten çook güzeller ya bayıldım hemde çok uyguna aldım 5 parça kıyafet 77 TL içinde kışlık mont var öyle diyeyim yarın misafirim gelecek diye sarma sardım mutfak gççüyor şuan o yüzden resim le uğraşmadım mutfağı toplayacam, 🤣
Masal_2021 noluyoya yoo yanimiuosunuz cok guzel indirimli kiyafetler var az once baktim fakat nasil bir uygulama nasil verikiuo anlamis deilim cok farkli kiyFetler var fakat gorundugu gibimi hangi ulkeye bagli acaba biken varsa yazsinlar aydinkatsinlar bizi kac gunde elimize ulasiyo 350 uzeri kargo bedava diyolar dogrumu
Nefeshiramm nur_eayni_h indirimli kısımlar var 9 TL 10 TL filan bide yeni üye ve ilk sipariş kargo bedava diyordu hemen sipariş ettim valla
Nefeshiramm nur_eayni_h hatta şu kırmızı güllü 2 li tanesi 5.45 ti en pahalısı monttu oda 38 tlydi ben 3-4 yaş aldım dedim büyüyünce giysin
nur_eayni_h Nefeshiramm güle güle giysin yavrunuz☺️baktım ama bulamadım.. tam olarak site ve buton kısımlarını foto atar mısınız?