Kolikbebek Meacser yaaa İbrahim bey de mi medicanaya geçiyor bilmiyordum. Önümüzdeki ay kontrolümüz vardı. Kasım sonunda mı geçecek acaba
Meacser Kolikbebek geçti ibrahim bey çok sıkıntı orası ya a life da kıyafetlerini giydirip çıkaran biri oluyordu oğlunun ben rahat rahat doktorla konuşuyordum oda geniş ferahtı. Medicana o yönden çok kötü
Kolikbebek Meacser evet biz de gittik gerçekten dediğiniz gibi. Oda da küçük herşeyi doktor yapmak zorunda. Medicana gibi bir hastane için hayal kırıklığı oldu
Meacser Dorukcummmm çok çok memnunum yoğun bakımdayken de o baktı 1 yaşına girecek ona devam ediyoruz medicanaya geçti bizde şimdi mecbur Oraya gidiyoruz doktorumuz için