crazymommy2021 lânet olsun o hasteneye hamileliğimde acil gitmiştik gece hanım efendi uyuyordu doktorun ismini hatırlamıyorum şuan uykusundan böldük diye kızmıştı karnım çok ağrıyordu herhalde düşüyor diye gittik acil kanama olmadiktan sonra gelme bir daha covid var diye söylenmişti pislik