Burcu11 Bsraanur ay gerçekten mi bizde çocuğa içeriği temiz diye veriyoruz ama yükseltmiyor gerçekten anlamıyorum ya 🙄 dağlık da ticarete dönüşmüş
Bsraanur Burcu11 bende temiz diye verdim canım ama hiç etkisi olmamış oğlumun demir depoları bitmişti resmen ferruma geçtik düzeldi çocuk. Önce değerlerini yükseltin sonra takviye gıdalarla destekleyin yemeyen çocuğa veremediginizden yükselmez zaten.
ikicocukluAnne_ Burcu11 Ferro B diye bir şurup sabah akşam yarım enjektöre yakın verdim iştahı da yerine geldi şükür bitti şimdi 3 ay doldu doktora gideceğiz sonuca göre tekrar bakacak. zaman kaybetmeyin çok geçmiş olsun 🙏🏻❤️