Burcu11 Bebeğimde Demir eksikliği var ama hiç birsey yediremiyorum sürekli emiyor 12 aylık napabilirim Demir’i yükseltecek birsey bilen var mı yardım lütfen 😰
BirAlparslanAnnesi Burcu11 öncelikle demir eksikliği ciddi boyuttaysa doktorunuz takviye değil demir ilacı vermiş olması lazım he eğer takviyeyle yükselir dediyse şuan tam kırmızı pancar zamanı haşla az bişe limonla yedirmeye calış
Ssumru Burcu11 Demir takviyesini düzenli kullanın, süt ve süt ürünleri ile arasında yarım saat 1 saat olmalı ve aç karına verdiğinizde daha da çok etkisi oluyor.. sabahları aç karnın pekmez verebilirsiniz iştahına da iyi gelir..
Bsraanur Burcu11 benim oğlumda da vardı ocean microfer veriyordum ama hiç faydası olmamış onun ferrum damla verdi degerleri yükseldikçe yemesi de düzeldi. Bence doktora danışıp farklı bi demir ilacı başlayın oceanin içerisinde demir miktarı az çünkü
Hemsiremomm Burcu11 süt ve süt ürünleriyle vermemeye dikkat edip düzenli kullanırsan yükselir Demir’i.beslenmesine de ayrıca dikkat etmelisin.
Burcu11 BirAlparslanAnnesi sınırda dedi Demir’i ama ağlayınca da mosmor oluyor . Dişten dolayımı bilmiyorum şu ara hiç birsey yemiyor ama denicem dediğinizi teşekkürler 🙏
Burcu11 Hemsiremomm yani şöyle diyeyim yumurtasını hazırlarım pekmezini koyarım domates salatalık ama gediği şey ya ekmek ya simit yediremiyorum canım sıkılıyor buna 😞
BirAlparslanAnnesi Burcu11 sıkmayın canınızı toparlar inşallah yemezse çekip meyvesuyu gibi vermeye çalışın ama mutlaka yapın inanılmaz yükseltiyo
Hemsiremomm Burcu11 dönem dönem olur öyle ya sen şurubunu düzenli ver yükselir merak etme.Demir eksikliği genellikle herkeste var.ama bebeklerin zeka gelişimini vücut gelişimini çok etkilediği için en az 2 yaşa dek şurup kullanmaları gerekli
Burcu11 BirAlparslanAnnesi portakal suyunu şıktım ez pekmez koydum oda direk yükseltiyor dendi ilk gün içti ikinci gün asla içmedi napcam cidden bilmiyorm😞
Burcu11 Bsraanur ay gerçekten mi bizde çocuğa içeriği temiz diye veriyoruz ama yükseltmiyor gerçekten anlamıyorum ya 🙄 dağlık da ticarete dönüşmüş
ikicocukluAnne_ Ocean hiç bir işe yaramıyor hastanelik olduk aşırı düşmüştü 3 ayda ancak doluyormuş şurup vermişti doktor iştahı da açıldı şükür kesinlikle başka doktora gidin ilaç verir çok ciddi bir sorun solunum sıkıntısına kadar gidiyor
Burcu11 ikicocukluAnne_ yaa bunu bildiğim iyi oldu teşekkürler 🙏 şurup ne kullandınız acaba doktora danışırım tabiki 🌸
ikicocukluAnne_ Burcu11 Ferro B diye bir şurup sabah akşam yarım enjektöre yakın verdim iştahı da yerine geldi şükür bitti şimdi 3 ay doldu doktora gideceğiz sonuca göre tekrar bakacak. zaman kaybetmeyin çok geçmiş olsun 🙏🏻❤️