MeteNaz süreciniz nasıl ilerledi alıştınız mı 🙂 benim kızımda anne yanı beşikte rahat uyuyamıyor artık, 4 gün sonra 10 aylık olacak, ve ben yarından itibaren gündüzleri odasında uyutmaya başlayacağım ilk olarak , ama o kadar hüzünlüyüm ki, yanımda uyumasını çok özleyeceğim 🥲