Hepimizanneyiz canım bende hemşireyim.yanlış bilmiyorsam uyku terörü tanısı için çok erken bi dönem 9 ay.3 yaşından sonra görülür genellikle.eğer tablet veya tv açıyorsanız 25.kareyi algılamaya çalıştıkları için zihinsel yorgunluk muhabbetinden dolayı çocuklarda malesef böyle gece uyanmaları olabiliyor.vede uyku terörü her gece görülmez sizin anlattığınıza göre çok sık yaşıyorsunuz bu tabloyu.emerek uyumayı bıraktırmanız lazım bunun bilincindesiniz zaten.size tavsiyem uyku rutini oluşturun.rutin için 10 dk yı geçmeyecek en az üç rutin belirleyin.bu rutinleri hem gündüz hem gece uykusundan önce muhakkak aynı sıra ile uygulayın.emzirmeyi en geç uykudan yarım saat önce bitirin bu rutinin içine sokmayın.rutinin içinde olmadığı için emmeyle uykuyu bağdastırmayı bir süre sonra bırakacaktır.İnşAllah düzelecektir bu şekilde max 2 hafta içinde sonuç görürsün uyku rutini ile.birde hep aynı saatte yatırıp kaldırın.rutini oluşturursanız herşey düzene girecektir.bana vede oğluşuma bol bol dua edin inşAllah işe yararsa😊