Merhaba sevgili anneler. 9 aylık bi bebeğim var. Uyku düzenimiz yok denecek gibi maalesef. Gecemiz gündüzümüz belli değil. Bebeğim 4. Ayından itibaren emerek uyumaya alıştı bu durumu aşmaya çalıştım fakat başarılı olamadım. Doğduğu günden beri saatlerce emen bir bebekti, emmesi çok zayıftı. Hala daha saatlerce mememde kalıyo. Gündü uykuları çok kısa. 2 uyku yapıyo öğlen ve akşamüstü. Uykusu geldiğinde be esneme ne göz kaşıma asla hiç biri yok. Ben saatine göre emzirmeye başlıyorum emerken uyursa uyuyo, uyumazsa da uyutamıyorum zaten. Geceleri saat 23.30 gibi emzirmeye başlıyorum, saat 01.00 gibi uykuya anca geçiyo. Bu beni o kadar yıprattı ki omuzlarımı artık hissetmiyorum. Saat 02,30 gibi ağlaya ağlaya çırpınıyo uyumuyor da uyanık da değil. Gözleri kapalı asla açmıyo gözlerini. Sakinleştirmeye çalışıyorum olmuyo, uyandırmaya çalışıyorum uyanmıyor. Tekrar emziriyorum tekrar yarım saat sonra aynı manzara gözler kapalı yavrum çığlık çığlığa. Bu durumu yaşayan anneler varsa lütfen yardımcı olabilir mi?