Seyma0 yediğin yiyeceğin gazı sütle bebeğe geçip bebeği etkiliyor diye onaylayan hiçbir sonuç yok. Yapılan çalışmaları okumanızı öneririm. Bence bu kadar peşin hükümlü olmayın. Karşınızdaki insanların bilgisinin olup olmadığını bir yorumdan anlayacak kadar önyargıya gerek yok. Evet alanla ilgili gerekli donanıma sahip bir bireyim. Ayrıca bebeğe bir şey yapmaz diye bir ifadem yok yorumda. Lütfen duyar kasacağım diye yorumlara kendimizden bir şeyler eklemeyin. İyi anne baba olacaksanız bol okuyun ve yazılanı doğru anlayıp yorumlayın. İyi akşamlar diliyorum.