Dareyn_
Mama sandalyesi olarak Ikea Langur kullanıyoruz, öneririm. Oioi’leri hâlâ ( 3 yaşında ) kullanıyoruz desem bize güler misiniz? 🙈 Şuan için alıştırma bardağı almanızı öneririm. Biz o dönemde Philips Avent alıştırma bardağı kullanmıştık, genel olarak herkes memnundu bende memnundum. Ancak son zamanlarda kimse memnun değil, akıttığı söyleniyor. Nuk’un pipetli suluğunu sonraki dönemler için önerebilirim.