Dareyn_ merhaba, ben de ikea antilop kullandım, fiyat olarak da uygundu tavsiye ederim. Oioi tabakları ek gıdaya başladığımız dönemde elim kolum olmuştu. Fakar 3-5 ay sonra bimde satılan melamin mama tabaklarına dönmüştüm çünkü onlar temizlik açısından daha pratik .