Ya öncelikle çok geçmiş olsun bu acıyı sadece çeken bilir ben sezeryanla doğum yaptım( biraz uuzn olacak) çok değil 2 ay sonrasında benimde başıma geldiği için cevaplamadan geçemicem ilk olarak kabız oldum ben 5 gün çıkmamıştım sonra lavaboya gittiğimde biraz çıktı ama o kadar acıdıki ben hemen geri kalktım neyse o sırada zaten zorlandığım için yırtık olmuş , lavman almak için eczaneye gittim onun yerine bana eczacı magnesie saba diye bir toz verdi iki ölçek içtim sabaha doğru bağırsakları da baya bi hareketlenme oldu neyse 8 gibi lavaboya attım kendimi ondan sonra başladı işte ağrı oturamıyorum yatamıyorum emzirirken çok ağrıyor direkt ekmek un şeker kola kahve türü şeyleri bıraktım bom sıvı lifli beslenmeye başladım yani kabız değilmişsiniz siz ama ben yinede belki olanlar varsa dikkatli olsunlar diye yazıyorum, ondan sonra tuvalete çıkmaya korkar oldum neyse onu her akşam içtim 1 hafta (Onunla birlikte bağırsaklarım eski temposuna döndü çok şükür.) ondan sonra lavaboya girmeden ve çıktıktan sonra yaptıklarımı anlatiyim ilk olarak geldiğini hissettiğim an sıcak suyu ayarlayıp su tutuyordum sonra yapıyordum tabiki 2 hafta felan yine acıdı cam kesiği gibi ondan sonra yaptıktan sonra tekrar sıcak su tutuyordum ve iyice kuruluyordum tahriş etmeden sonra kantoran yağını pamuğa sürüp oraya koyuyorum bu şekilde 3-4hafta yaptım biraz sabır lazım eğer ameliyat felan olmak istemiyorsanız ameliyat çok riskli çok iyi bi doktor olmadıkça ben 1 ayın sonunda çok rahat bir şekilde yapmaya başladım çok az sızlıyordu ama 1.5 ay sonra tamamen bitti acı sızı kalmadı. Ama dedikleri gibi lütfen kabız olmamaya dikkat edin. Tekrardan geçmiş olsun merak etmeyin herşey geçiyor şuan kabus gibi geliyor size ama bitiyor.