bendede aynı sey var dogumdan kaldı suan 3 ,5 aylık bebegım doktor duphalac surup verdı dıskıyı yumusatıyo ve her tuvalete gitmeden once zeytın yagı suruyorum ben zorlanmasamda acıyodu cunku kabız olmamaya dıkkat edıyorum daha iyiym ılk zamana gore en asından saatlerce agrı cekmıyorum