Gulsenyilmaz ahh kuzum hepimiz geçtik o günlerden, cok zor seni cok iyi anlıyorum. Elbette geçecek… bize 4. Ay ataginda iyi gelen tek şey dışarıda dolaşmak oluyordu. Guzelce giydir, çıkar. Bolca gezin. Bebeğinin dış dünyaya merak duygusu uyandığı için bu kadar huzursuz. O duyguyu tatmin ettikçe rahatlayacak biraz olsun.