4ay 4 günlük kizim var uykularimiz cok duzenliydi son bir iki haftadir mama içmiyor uykusu var gözleri kipkirmizi uyuyacagimi anladigi an saatlerce ağlıyor elim ayagima dolanıyor sonra oturup caresizce bende ağlıyorum 😔 eşim isten dolayi sürekli görevde gurbette yapayalnizim sanırım onun verdigu yorgunlukla tükendim geçiyor bu günler değil mi ? Yoksa psikolojim iyice çökecek 😓