Bende tam 2 yaşında başladım tuvalet eğitimine 10 günde bitirdi. Kaka sorunu oldu fakat bizim ki yapmıyordu günlerce tutuyordu. Rahatsız olduğunu anladığım an götürüyordum yani konuşarak, hikaye anlatarak, vaadlerde bulunarak belki 1 saat oturduğumu biliyorum tuvalette en sonunda yapıyordu. Böyle böyle alıştı ve düzene girdi. Eğer kakasının geldiğini anlıyorsanız yapana kadar kaldırmayın klozetten ☺️