Aynı gaz gibi bu da bebeklerin sindirim sistemlerinin doğumda tam gelişmemesi ile ilgili bir durum. Adı da infantil diskinezi. Zamanla gaz problemi gibi bu problem de çözülecek. Benim bebeğimde de var. 2 aylık olduk, başlangıca göre çok azaldı. Herhangi bir damla da kullanmadık, zamanla azaldı.