Meliill 17 günlük bebeğim sürekli ikiniyor uyurken falan ikinmaktan uyuyamiyor kıpkırmızı oluyor doktora sordum normal dedi ama aşırı ikiniyor bu kadarı normal olamaz bence kakasını falan yaparken kıpkırmızı oluyor bu sorunu yaşayan var mı nasıl geçti
Meliill Meliill biogai damla kullandım oda hiçbir işe yaramadı kimyonlu çay falan da iciyorumda yok olmadı
Mnlannesi Meliill gazı var ya nasil nornal olabilir karın masajı yapın size gaz yapacak yiyecek içeceklerden uzak durun
Necla123 Meliill Gaz sorunu var glbaa bizimde sürrkli sıkıyor kendini uykusu bozuluyor 20gunlukken başladı 1 aylık olduk daha da arttı gibi
Fenty Meliill Gayette bu kadar oluyor hatta morarıyor bende çok korkmuştum ilk zamanlar neden oluyor diye, gaz damlasına ek probiyotik kesin kullanın. 3 aya kadar devam eder sonra geçer inşallah, bağırsak sisteminin düzene girmesi gerekiyor bu süreçte.
Purpura26 Meliill Biogia 2 hafta düzenli kullanımda etki ediyor. Ben 2 aydır kullanıyorum. Her gün aynı saatte kakasını yapar oğlum. Doktoruna danışarak yanında gaz damlasıda kullana bilirsin. Sab simplex kullanıyorum ben memnunum
Meliill Mnlannesi 3 aya kadar ıkınır diyor doktor tamam ikinirda bu kadar ikinmaz yani uzak duruyorum yediklerime de dikkat ediyorum ne yapacağımı sasrirdim azık hiç uyuyamiyor bebegim
Meliill Fenty ay 3 ay yazık böyle ikinip durcak mi valla insanın elinden bişey gelmemesi de çok zor ya
rua_da_senhora_das_verdades Meliill benzer durumu yaşadım o dönem.. dr umuz zeytinyağı verebileceğimizi söyledi.
Mnlannesi Meliill probiyotik damla vermesi lazımdı uyutmayacak kadar ikinmasi nornal degul ki daha bebek o sadece emmeye kalkması lazım
Purpura26 Meliill biogia gaz damlası değil bağırsakda ki yararlı bakterileri arttırıyor. Onu kullanmaya devam et,yanında da gaz damlası kullan ama 3 aya kadar mucize beklememek lazım
Arzu38 YouTube Ayşe Öner gaz masajını izleyip uygulayın rahtlamazsa fitil alın ben bebeğimde öyleydi fitil işe yaradı
Esrakavcar Meliill sizi çok iyi anlıyorum ama çaresi yok. Neler çektik. Gitmediğim doktor kullanmadığım ilaç kalmadı. Sabahlara kadar çocuk ıkındı doktor normal diyip gönderdi. Bağırsaklarında sıkıntı olduğunu düşünmeye başlamıştım. Poposuna zeytin yağı sürüyorum bazen o şekilde kakasını yapıyor. Şimdi 2 aylığız yavaş Yavas düzelmeye başladı. Sanırım biraz daha sabır gerekiyor. Umarım en kısa zamanda düzelirler
Meliill Esrakavcar insallaah geçer biran önce elden de bişey gelmeyince ne yapacağını şaşırıyor insan