hobby_catolog_hk Mervesahin59 evet öyle yaptım bende. şimdi düşünüyorum napsam diye bol durması canımı sıkıyor 😅kilo almasaydım evde giyer gezerdim
hobby_catolog_hk Beyziikoo bende düşündüm kızımı da alıp cekim yaptıralım diye gelinlik olmaz bana artık 😩
deryadenizmisali hobby_catolog_hk Bana kalsa satmayı geçtim ihtiyacı olan birine verecektim öylece. Kayınvalidem kıyamadı ver bana ben saklayım dedi, öylede oldu.
hobby_catolog_hk Deletedmom_13 bende kararsızım. dursa ne olacak diyorum. satsam pişman olur uyum diyorum. annemin gelindiğini çocukken kesip bebeklerime elbise yapmıştım. 😅
hobby_catolog_hk Deletedmom_13 küçüktüm o zaman anlamazdım ki oyun gelirdi bana annem de izin vermiş 🙄kese kese bitirdim gelinliğini
Edanc hobby_catolog_hk benim gelinliğim kayınvalidemin evinde biz tayinci olduğumuz için. Alırken helen model sade bir gelinlik almıştım, oğlum olursa boyunu kısaltır sünnetinde giyerim hatıra plur demiştim. Ve oğlum oldu 😅
elifineylulu hobby_catolog_hk Bindalli da gelinlikte kiralıktı geri verdim,nişan elbisem bile gözüme kalabalık geliyor ablamın düğünü olacak onda giyip satmayı düşünüyorum 😂
Tatlican hobby_catolog_hk Ben satmak istemistim ama boyum uzun kilom az benim bedenimde kimi bulucam bosver dedim kaldi🤣
Deletedmom0737 hobby_catolog_hk benimki yöresel özel tasarım bir gelinlikti satmaya kalksam bile o kiloda biri olur mu bilmiyorum 38 kilo İle evlendim :) saklıyorum belki ilerde kızım giymek ister
_Gamze_ hobby_catolog_hk let go ya felan koymuştum ama orda ilanda çok beklemeden bi arkadaşım satın almak istedi ona sattım
Medusafer hobby_catolog_hk ben hep saklamak istediğim için satın aldım gelinligimi yoksa kiralardim babamın altında kılıfında duruyor