hobby_catolog_hk arkadaşlar gelinliklerinizi naptınız? Satsam mı dursa mı karar veremiyorum. satsam pişman olur muyum kararsız kaldım. siz naptınız? satan var mı? saklayanlar ne düşünüyorsunuz bu konuda
Damla6117 hobby_catolog_hk zaten kiralamıştım üzerime dikilmişti düğünden sonra gittik geri verdik iyikide kiralık napcam yani evde😂😂
hayal_perest hobby_catolog_hk kiralamıştım. Sıfır açtırdım. İyikide kiralamışım. Zaten gelinlik alanlarıda anlamış değilim. 😂 Sonra satmaya çalışıyorsunuz ya
tosbikyanak-ela- Damla6117 aynen benimde öyle oldu düğünden sonra biz balayına gidince götürüp vermişler 😁 zaten kiradayim esyam çok dolap ve yer sıkıntım var bide onunla mi ugrascam😁😁
Deletedmom_13 hobby_catolog_hk ben sattım harika bı gelinlikti aşık olarak giymiştim. Satarken acaba dursa mi bı daha giyer miyim demiştim eşime 😂 saçmalama demişti ahhahaha
hobby_catolog_hk Deletedmom_13 bende kararsızım. dursa ne olacak diyorum. satsam pişman olur uyum diyorum. annemin gelindiğini çocukken kesip bebeklerime elbise yapmıştım. 😅
AtaVeAnnesii Mervesahin59 Aynen bende almaktan yanaydim aldim da😬 Ama memlekette duruyor gelinlik annemlere yuk satmaktan ziyade ihtiyaci olana versinler dedim kim ugrasacak onu satmayla 😀
hobby_catolog_hk Mervesahin59 evet öyle yaptım bende. şimdi düşünüyorum napsam diye bol durması canımı sıkıyor 😅kilo almasaydım evde giyer gezerdim
Beyziikoo hobby_catolog_hk Evimde duruyor hem bindallım hem gelinliğim iyiki de duruyor fotoğraf çekimlerimizde sıkıntı oldu yaza tekrar çekim yapacağım Allah kısmet ederse 🥰
hobby_catolog_hk Beyziikoo bende düşündüm kızımı da alıp cekim yaptıralım diye gelinlik olmaz bana artık 😩
Derya-Anne hobby_catolog_hk kiralamıştık kınalık ve 2 tane abiyeyle birlikte 3600 tlye 3 buçuk sene önce ve gelinliği giyen ilk gelin bendim sıfır açmışlardı sağolsunlar ama kinaligim artık ne kadar giyindiyse baya bi genişti daraltmak zorunda kalmışlardı. Hem ömrümde sadece 1 defa giyeceğim biseyi neden para verip alıyım o paraya gider evime veya üstüme başıma bisey alırım zaten kiracıyız 2-3 senede bir ev değiştiriyoruz hiç gerk yok iyikide almamış kiralamışım diyorum
hobby_catolog_hk Derya-Anne haklısınız ben sadece gelinlik aldım kınam da da gelinlik giydim. kiralamak mantıklı değildi . sizi iyi yapmışsınız kiralayarak
Yorgun-ana hobby_catolog_hk asla satmam zaten benim gelinliğim bi dergi kapağı için dikilmiş vitrine de yeni konmuş kimse denememiş zaten aşırı dardı çok özenle yapılmış gittim onu aldım vermeyi düşünmüyorum yaşlandığımda çıkarıp bakıcam 🥲🥲 içine girebilecek bi gelin bulursam denetirim 😂😂😂
_Gamze_ hobby_catolog_hk let go ya felan koymuştum ama orda ilanda çok beklemeden bi arkadaşım satın almak istedi ona sattım