meyaski Eylusunannesiii merhaba. Sadece zeytinyağı mi kullandınız? Benim sol göğsümde de dünden beri ağrı var da hemen antibiyotik kullanmak istemiyorum.
Eylusunannesiii meyaski evet zeytinyağ ile masaj yaptık ilik dusta iyi geliyor sislik varsa hemen dusa gir masj yap
meyaski Eylusunannesiii teşekkür ederim. Mastit miydi bilmiyorum ama 2 gün sürdü sadece. Geçti çok şükür.
Aysima17 meyaski benim de öyle olmustu sıcak kompres ve masaj yapip bol bol emzirip sagmak önemli öyle anda bundan sonra boşaltmaya çalışmak gerek o göğsü inşallah bir daha yaşamayız öyle bir durum ☺