Merhaba ben 4. Kez mastit oldum 3 aylık bebeğim plastik kalkan kullanıyordum ondan demişti doktor. Çünkü sürekli nemli bırakıyor kalkan ondan dolayı da mantar oluşuyor meme ucunda oda içerde enfeksiyon olmasına sebep oluyor muş. Şimdi elektrikli pompa makinesi aldım Onla sağıyorum İçerde hiç süt kalmaması gerekiyor muş