Balboncuk ZMK valla hiç aklımda yoktu normalde cilt bakımına gidecektim kadın bu işlemleri yapıyorum falan dedi ben de ilk kez duydum
Woody Balboncuk genosys bbc krem Normalde cilt bakim ürünü ama renkli Kozmetik urun degil zaten. Arkadaşlarım çok memnun. Benim de fondötenim az kaldi. Buna geviş yapacagım. Denedim, fondöten givi kapaticiligi da var
afraninannesii Balboncuk asla yaptırmayın cilde çok zararlı. Normal fondöten bile zararlıyken kalıcısı daha fazla zararlıdır.