Balboncuk Hiç yaptıran var mı aranızda kızlar nasıl oluyor cilt pürüzsüz mü görünüyor alerjik bi sıkıntısı oluyor mu
Birkullanici Balboncuk İğneli olandan bahsediyorsan bence hiç yaptırma o kadar parası olan ünlüler bile yaptırmıyor
elfymn Balboncuk bence çok kötü bişey , normal de bile makyaj yapınca cildi derinlemesine temizlemek lazım ciltte sıkıntı olmaması için 🙁 kalıcı fondoten cilde zulümdür bence
Balboncuk Alminazli dün kuaföre gitmiştim orda çalışan bayan söyledi yapıyoruz falan diye ben de ilk duydum
Alminazli Balboncuk Hayatta yaptirmicagim seylerden biri düğün harici kullanmam bile günlük hayatta midemi bulandiriyor😂
Balboncuk gozdesh normalde cildim hassas zaten kadın bişey olmaz dedi içimde bi korku vardı zaten en iyisi yaptırmamak sanırım
Balboncuk Birkullanici normalde kaliteli makyaj malz. Kullandığım halde cildim kaşınıyor kızarıyor en iyisi yaptırmicam
Birkullanici Balboncuk ben uzun süredir makyaj yapmıyorum canım valla cildim baya rahatladı saeece özel zamanlarda yaparım
Balboncuk Woody aynen canım iyi ki yazmışım buraya kuaför çok yakınımda bi an cahillik edip gidip yaptırmadım iyi ki
Ikrazumra19 Balboncuk bb krem kullaniyorum en son dugunumde fondoten kullandim heralde ki bence cok zararli olur belli bi zamab sonra cilt bozulur
Balboncuk Ikrazumra19 ben de fondoten kullanamam kaşınır kıpkırmızı olurum kadına sordum hiç öyle bi sıkıntı yaşamazsın falan deyince aklımı bulandırdı
Ikrazumra19 Balboncuk oyle diyorlsrds iste sonrasi ne olacsk belko daha kotu olucak leke falan sonrada surekli islem ihtiyaci hissediceksin
Balboncuk Woody çok iyi olur ya en azında Araf’a bi makyaj yaptığında cildim biraz daha iyi durur en azından
ZMK Balboncuk buna asla cesaret edemezdim üstelik yapanda bir kuaför ona vereceğin parayı cilt yenileme falan yaptır prp falan yaptır nerden aklınıza geliyor böyle saçma şeyler
Balboncuk ZMK valla hiç aklımda yoktu normalde cilt bakımına gidecektim kadın bu işlemleri yapıyorum falan dedi ben de ilk kez duydum
Woody Balboncuk genosys bbc krem Normalde cilt bakim ürünü ama renkli Kozmetik urun degil zaten. Arkadaşlarım çok memnun. Benim de fondötenim az kaldi. Buna geviş yapacagım. Denedim, fondöten givi kapaticiligi da var