UraSsmom markasini bilmiyorum.Esim eczaneden cırtlı korse dogum yapti esim demis vermisler.Ben cok rahat ettim o korseyle.Keşke ilk gunden taksaydim dedim.Fazla sıkmadan takiyorum zamanla karnim cekilde daha cok sıkmaya basladim.1 ay kadar kullandim.Evin icinde.Yatarken uzanirken cikardim.Bilmiyorum normal kullandim🌸