Annelerim günaydın. 9 günlük taze anneyim. 2. Sezaryen oldum. İlk doğumda bu kadar göbek kalmamıştı basit korseler kullanmıştım ama bu sefer nur topu gibi bi göbeğim var (3 ay sonra tekrar doğum yapacak gibi nerdeyse 🤦🏻♀️) Bana kullandım, göbeğimden kurtuldum, kurtulamasamda en azından bi kısmını erittim diyebileceğiniz bir korse varmıdır. Yamuna korse düşünüyorum misal bu çelik balenliler vs varmış ondan mı almak lazım yada normal mi. Korseyle ilgili bilgim bu kadar zaten
-mışlardan ibaret. Hadi bi el atın. Önerebileceğiniz başka marka varsa da bekliyorum. Korseye çok para dökemem, dene yanıl yapacak durumda değilim şuan zira 2 bebem var 😍 Yardımlarınızı bekliyorum 😀 Seviyorum sizleri 😘