Mircan bu bir süreç canım biraz bekleyeceksin hazır olana kadar böyle sarkmalar oluyor maalesef ki. Biz erken geçenlerden olduk valla ben de şaşırdım bu kadar erken beklemiyordum tek uykuya geçmesini. Ama işaret veriyor yani hem bu uyku sarkması ( çünkü iki uyku yapan bebekler normalde 3-3 buçuk saatte uykusu gelmesi lazım) uykusu gelmediği için sarkıyor. Hem de mesela mesafe hep açılıyordu. Atıyorum uyandıktan 3 saat sonra uykusu geliyosa 3 buçuk oldu, 4 oldu 4 buçuk oldu e ikinci uyku geceye kaydı gibi 😂 öyle olunca zaten bi de bakmışsın tek uykuya geçmişsin 😂 az kalmıştır sizin de