Mircan hala günde 1 yada 1.5 saatlik iki uyku yapıyor, gece de biZle beraber 12 de yatıyor. Oğlumun epilepsi ilaçları nedeniyle uyku durumu karısık, o nedenle onun keyfine bırakıyorum. Sanah da 9 da kalkıyor mesela. Paşa gönlüne göre hareket ediyoruz