birtutamsac Tugbabhc evet kuzum ateşi düşük diye korktum eli kolu buz gibiydi çnkü endişe ettim bi de yalnız olunca 🥺🥺
birtutamsac Mommy2b bi kaç kez ölçtüm durup durup ilk 34,9 sonra 35,2 35,3 ondan sonra yükselmedi ısısı
Mommy2b birtutamsac kendinizi ölçtünüz mü aynı termometreyle yani doğru çalışıyor mu? Nasıl oldu bebişiniz
birtutamsac Alpbeybi vermedim canım gün içinde de hiç vermedim aşıdan sonra ölçtüğmde normaldi şimdi biraz huzurszlandı ateşi mi yükseldi dedim aksine düşüktü
Alpbeybi birtutamsac acaba dedim bazen aşı olunca hemen veriyorlar ya ateş yükselmeden öyle bişey mi oldu. Bilemedim valla keyfi yerindeyse, solgun yorgun görünmüyosa sıkıntı yoktur sanırım 🙂
birtutamsac Alpbeybi yok öyle bi şey de yapmadım ☺️ İşte keyfimiz yerinde değil bende endişe ettim acaba normal mi düşükse eşimi arayacaktım gel bizi hastaneye götür diye 🙈 şu an uyutuyorum inşallah uyur da düzelir 🤲🏻
birtutamsac Mommy2b evet canım kendimi de ölçtüm doğru çalışıyo, üzerine bi badi daha giydirince ateşi normal seviyeye geldi. çok şükür iyi şimdilik biraz huzursuzluk devam ediyo ama ateşi normal o gün beni düşük ateş biraz tedirgin etti