birtutamsac 35,3 ateş normal mi. Bugün aşımız vardı geldiğinden 2 saat sonra huzursuzlandı ölçtüm 36,7 ydi normal dedim şimdi yine huzursuz bi şekilde uyandı ateşi mi var dedim ölçtüm 35,3 çıktı düşük mü eşim evde yok yalnızım biraz tedirgin oldum sanki
barbarosunannesi birtutamsac ateş düşürücü verdiyseniz düşmüş belli ki siz giydirin normal nasıl gidiriyorsaniz.atesi yükselirse soyarsiniz tekrardan .takip edin ara ara
birtutamsac BabyAsiia biraz eli kolu da soğuk geldi bilemedim bi kat daha giydirsem mi? Allah razı olsun çok teşekkür ederiz💜
Tugbabhc birtutamsac Aşılardan sonra ateş olması normal ama ateşinde sorun yok korkmana gerek yok aşı yapıldığı için huzursuz olmustur biz bile rahatsiz oluyoruz bebişi düşün bide ağrı kesici verebilirsin parol rahatlar rabbim şifa versin
birtutamsac Eylusunannesiii çok teşekkür ediyorum kuzum😘 annelik işte biraz tedirgin oldum bi de yalnız olunca 🥺
birtutamsac barbarosunannesi yok hiç vermedim ateş düşürücü sadece huzursuz bi şekilde ağlayınca ölçtüm düşük olduğunu gördüm, teşekkür ederim
Eylusunannesiii birtutamsac Cok iyi anlıyorum seni ben esim varken panik oluyorum dun kizimin atesi 39 a çıktı sabaha kdar hic uyumadık surekli kontrol ettik birde sen yalnızmışsın kıyamam 🥲 ama hic korkma normal ateşi huzursuzluguda ağrısı vardır kuzumun parol vermediysen bi cay kaşığı verebilirsin o rahatlatir biraz
Tugbabhc Eylusunannesiii 39 derece ateşle nasil hastaneye gitmediniz dua edin havale geçirmemiş.Ateşten çok korkarım çok dikkat edilmesi gerekiyor
birtutamsac Eylusunannesiii yaa size de çok geçmiş olsun kuzum kıyamam minnoşa, Rabbim korusun bebişlerimizi 🤲🏻 şimdi verdim biraz ağrısı varsa geçsin rahat uyusun diye pişik kremiyle oynuyo biraz daha uyanık tutayım uyuyacam 😍
Bingol6464 birtutamsac canm doktorlar 37 yi bile normal sayıyorlar kendimizden biliyoruz çünkü bnde çok takıntıli bir anneyim
birtutamsac Bingol6464 bana düşük geldi canım biraz bi de eli kolu buz gibiydi bi kat daha giydirdim şimdi ısındı
Tugbabhc birtutamsac 35 36 derece bebişlerin vücut ısısı zaten kuzum hiç korkma huzursuzluğunu gidermek amaciyla parol versen yeter sen ateşi var diye değil ateşi düşük diye korkmuşsun
birtutamsac Tugbabhc evet kuzum ateşi düşük diye korktum eli kolu buz gibiydi çnkü endişe ettim bi de yalnız olunca 🥺🥺
birtutamsac Mommy2b bi kaç kez ölçtüm durup durup ilk 34,9 sonra 35,2 35,3 ondan sonra yükselmedi ısısı
birtutamsac Alpbeybi vermedim canım gün içinde de hiç vermedim aşıdan sonra ölçtüğmde normaldi şimdi biraz huzurszlandı ateşi mi yükseldi dedim aksine düşüktü