XX26 aynen ben hiç 5-6 saati geçirmedim, bi kere uyuyakalmışım bi uyandım 8. Saat olmak üzere hala uyuyordu, uykuda emzirdim. Bizimkinin de kilo alımı iyi. Hatta ilk ay 2 kilo almıştı, bende sorucam. Ama gece sütünün daha bi tok tuttuğunu düşünüyorum ben. Yoksa aynı şey gündüz olmuyo.