A aaa içimimi okudunuz😂 post açacaktım çocuğu sabaha kadar uyanmayan anneler gelin size kıskançlığımı kusayım diye😂 zira uykusuzluk ile devrelerimi yakmak üzereyim. Büyüğü de küçüğü de uyumuyor. Neyse size gelecek olursak şu an için kesintisiz uyuması normal. Eğer güzelce besleyip yatırdıysanız ellemeyin uyusun. Uyku en az beslenme kadar gelişimi için önemli.