Bende hic kullanmadım ama mana yedirirken belden yukarı dogru koyuyorum genıs. Bir yastıga ama gece yatarken hıc kullanmadım bir ara deneyelim dedik cok ince ve genıs bir. Yastık koydum sevemedi besikte yayıla yayıla yatmayı cok seviyo eller hep en yukarı da ☺️ bende duydum 2 yasına kadar kullanılmıyor mus