hep yastık kullanılmamalı diye okudum ama büyüklerimiz olmaz boynu kafası ağrır diyor siz kullanıyor musunuz bugün de bi yerde okudum yastık kullanılmayan bebeklerde boyun kafa arası kısa oluyormuş yanı boynu dar oluyormuş ilk kez duydum ne kadar doğru bilemiyorum 🤦🏻♀️