Bebeğinizde içe basma problemi var ben ortopedi teknikeriyim normalde bebekleri 5-6 yaşına kadar takip ediyoruz bir tedavi uygulamiyoruz eğer sorun 6 yaşından sonrada devam ediyorsa kişiye özel tabanlık öneriyoruz. Genellikle bu yaşlardaki durum geçici. Ama siz içim rahat etsin diyorsanız ortopedi doktoruyla gorusebilirsiniz